Новина для споживача: незабаром реклама може атакувати його з несподіваного боку - з'явитися на руках. Преса прозвала цю технологію "інформаційним дощем". Рекламні краплі, як і звичайні дощові, не помітити на долонях буде складно.Ось йдете ви, скажімо, по супермаркету. І раптом бачите на підлозі зображення падаючих крапель дощу - віртуальні опади демонструє зверху проектор. За штучним калюжах йдуть брижі і круги. Що ви зробите? Японці, які придумали "інформаційний дощ", сподіваються, що відвідувачі магазину з інтересу увійдуть до "дощовий" ділянку і, за традицією, виставлять одну або обидві руки долонями догори - щоб відчути, капає чи ні."Це ж дуже природно, коли починається дощ, ви підставляєте долоню, - пояснює Йоко ІСІ, один з дослідників, що працюють над проектом рекламного дощу. - А взагалі, люди нерідко небудь записують на долонях, щоб не забути. Так що долоня - інформаційний інструмент, найближчий людині ".В той час, як починається дощ, інфрачервона камера відстежує всі рухи людини і відправляє дані комп'ютерам. Коли рука "захоплена", проектор видає на долоню світиться кругляш, рекламу з написом з одного або двох слів, наприклад, "Розпродаж 60%".За словами ІСІ, нова технологія поки недосконала, але може з часом розвинутися, і тоді "ручна реклама" стане більш привабливою."Звичайні рекламні оголошення - це щось таке, що вам дають або передають ззовні, наприклад, листівки на вулицях, - розповідає дослідниця. - Але зовсім інша справа, коли ви виявляєте рекламу на власних долонях. Ви сприймаєте таке повідомлення як більш знайоме, адже воно з'являється в вашому особистому просторі. Реклама на частинах тіла може допомогти людині переконатися, що повідомлення дійсно призначається саме для нього ".Між тим, потрапили під інформаційний дощ зовсім не обов'язково повинні стати "жертвою" рекламодавців. Проекція на долоню може служити, скажімо, для навігації - вказувати відвідувачам шлях в торговому або виставковому залі, а також в збагаченої реальності.Ісі говорить, що побачити на руках "відеокаплі" можна буде через кілька років, тому що є ряд невирішених проблем. Одна з них - як зробити, щоб повідомлення жило довше, ніж дощ - у людей має бути можливість відновити інформацію або отримати її у великих кількостях.Під стелею - камера з лазерним далекоміром. Побачите над собою таку штуку, будьте готові до інформаційного дощу або ще чого-небудь.
Використовувалися матеріали сайту www.membrana.ru .